سلام بر مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف)

بیایید با هم دوست باشیم

پشت کردن به وعده ها از دیروز

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ب.ظ

سلام دوباره به دوستان عزیزم

دیروز آقای روحانی نیامده و هنوز ریاست جمهوری ایشان تایید نشده در نطقی بعضی از قول هایی که به مردم دادند را زیر پا گذاشتند

من با شعار لغو تمامی تحریم های عیر هسته ای حرف دارم:

تحریم های موشکی ایضا نظامی

تحریم های حقوق بشری

و... که در این پست به بقیه کاری ندارم.

اما ایشان وقتی فرمودند تحریم های موشکی رو برمیدارند آیا به این مسئله فکر نکردند که رکن اصلی توان دفاعی ما موشکی است.لطفا شعارهایی از قبیل خود مردم ایران رکن اصلی هستند رو هم خودم میدانم اما واقعیت چیز دیگس.وقتی تحلیلگر و مشاور ارشد خاورمیانه ای اوباما میگه اگه توان موشکی ایران را از بین ببریم   یا راه چاره ای برایش بیابیم بی درنگ به ایران حمله میکنیم چرا رئیس جمهور باید توان موشکی ایران را زیر سوال ببرند؟

خدا پدر ترامپ را بیامرزد که در عربستان و ایضا اسرائیل برای روحانی این رو یاد آوری کرد.جالبه آقای روحانی با چرخش ۱۸۰ درجه ای گفتند ما هروقت بخواهیم موشک تست می کنیم!!!چی شد دوباره قولهاتون یادتون رفت یا مردم را فریفتید؟

جالبه آقای نوبخت نیز در پیامی تاریخی گفتند که ما جهان را قانع میکنیم که ما به موشک نیاز داریم؟

اول که اونا قانع که میشن حتما!!!

دوم آقای نوبخت این دنیا دنیایه بده بستونه یعنی یه چیزی باید بدی تا چیز دیگه ای بدست بیارید.عاشق چشم و ابرومون که نیستن درسته؟ در ضمن دولت شما که همه قراردادهاش مخفی و امنیتیه؟ما از کجا بدونیم شما چی دادید؟مردم حق دارن از ریز جزئیات باخبر شن! این همون آزادی هست که شما مخالف اونید!

و اما تحریم های حقوق بشر اینجا گل سرسبد دروغتون هست: ما تا بوده و هست متهم به نقض حقوق بشر از دید لائیک ها هستیم درسته؟

من چند تا از بندهای حقوق بشر اونها رو مینویسم شما هم منو یاری کنید البته ببخشید جامع و کامل نیست!

۱.آزادی روابط در ایران که نمونش ازدواج مرد با مرد  زن با زن، زنان چند همسری و یا ازدواج با حیوانات و ...

۲.متهم به تروریست بودن در نتیجه حمایت از مظلومین جهان ولو با یک محکومیت ساده حتی از گرسنه ماندن آفریقائیان عزیز

۳.عدم اجرای قوانین اسلامی نظیر قصاص و اعدام در ملع عام و تبدیل به حبس ابد و یا کمتر از آن.حتما شما مردم عزیز بهتر از من میدانید که در خود آمریکا و جوامع حامی آزادی نوع بیرحمانه قصاص وجود دارد مثال اعدام با شوک برقی در آمریکا و زدن گردن در عربستان بعد به ما اون رو یادآوری میکنن.

۵.اجازه دادن به گروههای ترویج بی بند و باری نظیر بهائیان و ...

همانطور که میدانید اگر میوه ای بگندد هیچ آدم عاقلی آنرا داخل سبد میوه خوشمزه و شاد خودش نگه نمی دارد و یا اصلا وارد نمی کند.چون طبیعتا میوه های دیگر هم آلوده میشوند.

ببینید بعضی از افراد هستند تا این حرف را میشنوند میگویند مردم خودشون تشخیص میدن در جواب به دوستان عزیزم این یک برهان عقلی است یعنی در همه جا صادق است مثال مواد مخدر اگر به وفور در دسترس افراد باشد آیا جمعیت معتادان افزایش می یابد یا خیر؟برای این مثال به کشورهای مکزیک و تویلند رجوع کنید لطفا

و ...

ببخشید اما سوال اینجاست آقای روحانی برای این مشکلات چه کار میخواهد انجام بدهد؟همه را مسلمان کند ایشان اصلا اعتقادی به امربه معروف که ندارند(گفتند:نمی شود مردم را به زور به بهشت فرا خواند - آقا مگا زوری در کاره مگه ما مسلمون نیستیم مگر ما کشور مسلمانی نیستیم زور یعنی چه؟ هرچند اگه به سوابق ایشون رجوع کنیم ایشان دستور چند تا کار خلاف شرع و عقل با همان زور گویی در سالهای قبل از ریاست جمهوری خود را در کارکاگه خود را دارد).

و از همه مهمتر چه چیزی باید بدهید تا شما ناقض حقوق بشر نباشید.

آقای روحانی به شخصه از شما بابت امضای سند ۲۰۳۰ گله دارم دوستان شما هی دارند تلطیف میکنند و حالا میگن اون سند نبوده   بیانیه بوده!!!پس چرا هردولتی اگر آن را پذیرفت نمیتواند آنرا برای خود تغییر دهد و با دین و آداب و رسوم خود تطبیق دهد.شما با امضای این سند توسط آقای جهانگیری به وقوام ایرانی نیز توهین کردید چون باید با وستاندارد آنها همراه شوند و این یعنی مرگ آداب و رسوم اقوام و در نتیجه خود اقوام

انشاءالله متن سند هم به انگلیسی هم به فارسی قرار خواهم داد تا مردم بیشتر بدانند.اگر عمری باقی بماند.

باز ممنون و متشکر

همیشه شاد باشید ملت بزرگوارم

  • حسین افسری ایگدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی